Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení efektivity manažerské práce v justici
Weiserová, Michaela ; Hrabcová,, Dana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu personálního obsazení a manaţerské činnosti na Nejvyšším správním soudě jako vrcholném soudním orgánu. Na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s manaţery soudu identifikuji základní nedostatky v systému řízení lidských zdrojů a důsledky z toho plynoucí. Výsledkem jsou navrţené změny v řízení soudu, které povedou k zamýšlenému cíli, tj. ke zvýšení efektivity manaţerské práce.
Percepcia personalizovaných videí a ich využitie v oblasti marketingu
Škarbalová, Nina
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním personalizovaných videí a jejich využitím v oblasti marketingu. Cílem práce je vymezení podstaty, postavení a uplatnění personalizovaných videí a následně předložit doporučení a návrhy na efektivní využití tohoto nástroje v praxi. K naplnění cíle je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření (N = 355), a kvalitativní výzkum skládající se z eye-trackingového výzkumu (N = 34), hloubkových rozhovorů s účastníky eye-trackingu (N = 37) a hloubkového rozhovoru s odborníkem na personalizovaná videa.
Marketingová komunikace barbershopů
Svítil, Lukáš
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment společně s hloubkovými rozhovory. Dále je využito dotazníkového šet-ření (n = 235). Faktory marketingové komunikace ovlivňující spotřebitele jsou zjišťovány pomocí dotazníkového šetření a ve formě statických obrázku, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: uspořádanosti produktů, obličeje, tetování, celebrity či přítomnosti loga na délku lidské pozornosti. Na základě zjiš-tění jsou v závěru práce navrhnuta doporučení pro subjekty v tomto odvětví v podobě komunikačního mixu.
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Zemánková, Jolana
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového rozhovoru s reklamním tvůr-cem byl dosažen stanovený cíl práce, tedy sestavení doporučení pro reklamní tvůrce ohledně implikace erotických apelů v rámci komerčních sdělení při cílení na generaci Y.
Vliv distanční výuky v Covidu-19 na rodičovské motivace při rozhodování a výběru soukromého doučování
Fleischhackerová, Lucie ; Šťastný, Vít (vedoucí práce) ; Walterová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu opatření v pandemii COVID-19 na rodičovské motivace při rozhodování a výběru soukromého doučování pro žáky primárního a sekundárního vzdělávání ve větších městech v České republice. Cílem diplomové práce je zmapovat důvody výběru soukromého doučování žáků a způsob, jakým je ovlivnila pandemie. Jedná se o tzv. stínové vzdělávání, které zahrnuje různé formy soukromého doučování. V práci je využit kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Pro sběr dat je zvolen individuální rozhovor s rodiči žáků (n = 10), kteří využívají nebo se chystají využít soukromé doučování. Pro výzkum byli osloveni rodiče žáků primárního a sekundárního vzdělávání. Rodiče hrají zásadní roli v soukromém doučování, neboť jsou to právě oni, kteří ho svým dětem zajišťují a financují, a tedy tvoří poptávku, proto je důležité se jejich roli v soukromém doučování věnovat. Výběr tématu práce a výzkumného problému je založen na aktuálnosti problematiky soukromého doučování jako stínového vzdělávání, a především na absenci informací o rodičovských motivacích při rozhodování a výběru soukromého doučování, zejména v průběhu pandemie a po ní. V českém prostředí je vliv pandemie na motivace rodičů k výběru soukromého doučování nedostatečně zmapován a toto výzkumné šetření se pokusí...
Vnitřní a vnější motivace pro členství v novinářských organizacích v Dánsku
Hodina, Stanislav ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se pomocích hloubkových rozhovorů a následné analýzy snaží nalézt odpověď na to jaké jsou vnitřní a vnější motivace pro členství v novinářských organizacích v Dánsku. V teoretických kapitolách práce je nejprve stručně představena historie dánské žurnalistiky. Následuje podkapitola porovnávající západního a dánského novináře. Poslední podkapitola se věnuje novinářským svazům, především tomu dánskému. Třetí kapitola popisuje metodologii hloubkových rozhovorů - od přípravy po analýzu. Praktická část bakalářské práce je složena ze samotné analýzy. Hloubkové rozhovory byly provedeny na vybraném vzorku novinářů v Dánsku.
Poldi Kladno očima kolektivní paměti
Peřinová, Eliška ; Spalová, Barbora (vedoucí práce) ; Grygar, Jakub (oponent)
Má diplomová práce je zaměřena na bývalé ocelárny Poldi Kladno, které z pozice největšího a nejvýznamnějšího lokálního podniku dříve značně přispívaly k budování města i ve smyslu jeho sociální identity. Tento výzkum se soustředí na dva hlavní cíle - zjistit jaký je dnes obraz Poldi Kladno v kladenské kolektivní paměti a jaká jsou přání a reálné možnosti dnešního využití průmyslového areálu, který po nich ve městě zbyl. Z teoretického hlediska se opírám především o teorii kolektivní paměti podle Maurice Halbwachse. Z metodologického hlediska se jedná o kvalitativní výzkum postavený především na hloubkových rozhovorech vedených s respondenty zastupujícími určité paměťové proudy. Tato diplomová práce je rozdělena celkem na čtyři hlavní úseky. V první kapitole čtenáře krátce seznámím s místním kontextem a historií oceláren Poldi. Následuje teoretická kapitola, kde se věnuji teorii kolektivní paměti a způsobu jejího aplikování pro potřeby mého výzkumu a také tématu průmyslových brownfieldů a využití veřejného prostoru. V metodologické kapitole blíže popisuji metodologický postup, který jsem pro svůj výzkum zvolila a ve výzkumné kapitole shrnuji výsledky výzkumu a odpovídám na výzkumné otázky.
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.